Noteikumi
Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).
Distances līgums
Spiderzone.lv Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.Piegādes un samaksas kārtība
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur spiderzone.lv mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Pārdevējs nodrošina preču piegādi 2-4 darba dienu laikā Latvijas teritorijā ja preces ir uz vietas noliktavā un 14 dienu laikā ja preces nav noliktavā kopš ir saņemta apmaksa par preci.
Pasūtījumus Rīgā Pārdevējs piegādā piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju.
Pasūtījumus ārpus Rīgas un Eiropas Savienībā Pārdevējs piegādā ar kurjerdienestu starpniecību. Pasūtījumiem tiek piešķirts izsekošanas kods, par kuru Pārdevējs informē Pircēju.
Piegādes izmaksas ietver pasūtījuma apstrādi, iepakošanu, kā arī sūtīšanas maksu.
Piegādes maksas:
Rīga €5
Ārpus Rīgas €8
Eiropas Savienība €13
Klients atbrauc pakaļ pats €0
Ja pasūtījums ārpus Latvijas transportēšanas rezultātā tiek pilnībā/daļēji bojāts un/vai konfiscēts spiderzone.lv neuzņemas nekādu atbildību par pasūtījuma un transporta izmaksu naudas atgriešanu. Veicot pasūtījumu ārpus Latvijas teritorijas Pircējs uzņemas pilnu atbildību par iespējamajiem transportēšanas un saņemšanas riskiem.
Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no Preces vai mainīt Preci pret līdzvērtīgas cenas Preci, pēc Pārdevēja norādītajām cenām Preces maiņas pieprasījuma brīdī. Pircējs Pārdevējam Preces atgriešanu un/vai maiņu drīkst pieprasīt 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atgriest preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs. Naudas atgriešanu pilnā apmērā Pārdevējs Pircējam veic Preces atgriešanas brīdī, saskaņā ar Pircēja izmantoto Preces iegādes metodi iegādājoties Preci.
Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, ja tās ir bojātas vai izlietotas;
- pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
- pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Privātuma politika
Datu privātuma politika ir paredzēta tam kā Sabiedrība ar ierobežotu atbildību RSB GROUP, reģistrācijas numurs: 40203173921, juridiskā adrese: Rīga, Bieķensalas iela 30, LV-1004 (turpmāk – Pārdevējs) apkopo, izmanto un apstrādā personisko informāciju, kuru Jūs (turpmāk – Pircējs) sniedzat Pārdevēja Interneta vietnē.
Privātuma politika attiecas uz Pārdevēja interneta vietni www.spiderzone.lv (turpmāk - Interneta vietne), kura pieder un kuru pārvalda Pārdevējs.
Personas datu apstrādes nolūki
Lai identificētu Pircēju kā
pircēju un preču saņēmēju, izrakstītu rēķinu, nodrošinātu preces piegādi un
izpildītu citas izrietošās saistības, Pārdevējs apstrādā Pircēja vārdu,
uzvārdu, tālruņa numuru, e-pasta adresi, piegādes adresi un norēķinu
informāciju.
Lai nosūtītu Pircējam darījumu un
administratīvo komunikāciju materiālus, piemēram, veiktos pasūtījumus vai
pirkuma apstiprinājumu, atgādinājumu par nepabeigtu pirkumu, vai sīkāku
informāciju par preces piegādi, Pārdevējs apstrādā Pircēja vārdu, uzvārdu,
e-pastu un tālruņa numuru.
Lai sniegtu atbildes uz Pircēja
jautājumiem, aizpildot Pārdevēja Internet vietnes saziņas sadaļu, tieši
sazinātos ar Pārdevēju telefoniski vai elektroniski, Pārdevējs apstrādā Pircēja
brīvprātīgi sniegtos personas datus – vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru un e-pasta
adresi, kā arī citu sniegto informāciju. Pircēja personas dati tiks izmantoti
tikai, lai sazinātos ar pircēju un atbildētu uz Pircēja jautājumiem,
komentāriem vai ierosinājumiem.
Lai veiktu klientu apkalpošanas
kvalitātes kontroli, lai organizētu pakalpojuma saistību izpildi un nodrošinātu
preces pasūtījuma veikšanu telefoniski, telefona saruna var tikt ierakstīta.
Sarunu ieraksti tiek uzglabāti ne ilgāk kā 3 mēnešus, izņemot gadījumus, ja tos
ir pieprasījušas tiesībsargājošās iestādes vai ir konstatēti noziedzīgi
nodarījumi.
Lai nosūtītu uz Pircēja interesēm
balstītus reklāmas materiālus, atlaides vai citus īpašos piedāvājumus, kam Pircējs
ir devis savu piekrišanu, Pārdevējs apstrādā Pircēja vārdu, uzvārdu, e-pasta
adresi un tālruņa numuru. Pircējs jebkurā laikā var atteikties no šādu
ziņu saņemšanas, izmantojot e-pastā piedāvāto automātisko iespēju atteikties no
tiem, zvanot uz Pārdevēja informācijas tālruni 24771717, vai nosūtot
pieprasījumu pārtraukt komunikāciju uz Pārdevēja e-pastu [email protected].
Pircējam izveidojot pasūtījumu pie Pārdevēja,
Pārdevējs apstrādā šādus datus:
- Vārds;
- Uzvārds;
- E-pasta adrese;
- Pircēja iegādāto preču piegādes
adrese;
- Tālruņa numurs.
Lai piedalītos preču un pakalpojumu
loterijās un konkursos, Pārdevējs apstrādā Pircēja vārdu, uzvārdu, e-pastu un
tālruņa numuru. Izsakot vēlmi piedalīties loterijās un konkursos, Pircējs
piekrīt savu personas datu apstrādei.
Nepabeigta pirkuma atgādinājums
Informējam, ka Pārdevējs izsūtīs informatīvu e-pastu 72 h laikā no brīža, kad Pircējs nebūs veicis apmaksu par pirkumu Pārdevēja internetveikalā. Tas ir nepieciešams, lai pārliecinātos, ka Pircēju nav skārušas tehniskas problēmas pirkuma veikšanas brīdī un atsauktu preces rezervāciju.Personas datu glabāšanas laiks
Pārdevējs Pircēja personas datus uzglabās
tik ilgi, cik nepieciešams minēto apstrādes mērķu sasniegšanai, ja vien ilgāka
to glabāšana nav noteikta vai atļauta ar piemērojamiem normatīvajiem aktiem. Ja
datu apstrāde notiek, pamatojoties uz Pircēja sniegtu piekrišanu, tad dati tiks
apstrādāti, kamēr Pircēja piekrišana ir spēkā un tā nav atsaukta.
Personas datu nodošana
Pēc pieprasījuma Pārdevējs var
nodot Pircēja personas datus valsts un tiesībsargājošajām iestādēm, lai
nepieciešamības gadījumā aizstāvētu savas juridiskās intereses, sastādot,
iesniedzot un aizstāvot juridiskas prasības.
Personas datu apstrādes vieta
Pārdevējs, galvenokārt, apastrādā
Pircēja personas datus ES/EEZ, un Pircēja personas dati netiek nosūtīti vai
apstrādāti valstī, kas atrodas ārpus ES/EEZ.
Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.